COVID-19 / Corona

n verband met het Corona / COVID2019 virus verzoeken wij u om uw betalingen , waar mogelijk, per PIN te voldoen in onze showroom.
Indien u contant wilt betalen, dan graag gepast betalen.

U kunt uw reparatie bij ons ook '' contactloos '' brengen en ophalen.
Indien u dit wenst, belt u dan om uw reparatie aan te melden.
Wij zullen dan telefonisch het probleem met de laptop / computer / printer bespreken en een reparatieformulier aanmaken.
Bij aankomst belt u ons op dat u er bent. Wij halen uw reparatie uit uw auto.
Telefonisch bespreken wij de voortgang van uw reparatie.
Tijdens de reparatie werken wij enkel met doktershandschoenen.
Na de reparatie zullen wij uw reparatie compleet schoonmaken en reinigen met schermreiniger / computerreiniger en de reparatie verpakken in een doos of plastic bubbelfolie.
De reparatie kunt u via een iDeal vooraf betalen of via een bankoverboeking.
Als u de reparatie komt ophalen zullen wij deze ook met doktershandschoenen weer in uw auto neerzetten.

Indien u een nieuw of refurbished product wilt bestellen, kunnen wij deze zonder verzendkosten aan u opsturen.
Indien u deze contactloos wilt ophalen, is dat ook mogelijk.
Dit gaat via dezelfde procedure zoals hierboven uitgelegd.

Uiteraard bent u ook van harte welkom in onze showroom om uw reparatie te brengen of om een vervangende computer / laptop te bekijken en eventueel aan te schaffen.

Wij hopen u binnenkort contactloos of met contact te mogen ontvangen.
Hulp nodig?

Hulp nodig?

Bel ons via (0181) 787935